3 Ağustos 2014 Pazar

Ne Çektim Be Sevgili Okurum :) Erasmus+ Kazandın Neler Mi Gerekiyor ?

Öncelikle Erasmus Nedir ? gibi konularla başlamak istemiyorum buraya girdiyseniz zaten o aşamayı geçtiniz diye varsayıyorum :)
Bu Erasmus olayı sevgili okurum şimdilerde ERASMUS+ oldu tabi değişikliğe girdi + oldu falan her neyse , baya meşakatli bir iş bildiğiniz gibi okulunuzda bir mülakata giriyorsunuz ve okullara göre değişmekle birlikte bizim okulda 60 puan üzeri alan gidebiliyordu :) Gideceğiniz okulda da kontenjan varsa gitmeye hak kazanarak asil aday oluyorsunuz ki bu bile kesin gideceğiniz anlamına gelmiyor bu süreçte gereken belgeleri hazırlıyorsunuz ve baya uğraştıran işler bunlar :D daha başvuru belgelerini hazırlarken pes eden arkadaşlar da görmüşlüğüm var sevgili okur ...

Gereken Belgeleri Okul Koordinatörlüğünüz Size Söyleyecekler yinede fikir olsun diye yazayım ;
  1. 2 adet Başvuru Formu (Application Form)      
  2. 2 adet konaklama formu (Accomodation Form)
  1. 4 adet öğrenim anlaşması formu (Learning Agreement Form)
  2. Staj öğrencileri için – staj anlaşması formu (Training Agreement Form)
     5.      2 adet tanınırlık belgesi (Recognition Sheet)
     6.      4 adet vesikalık fotoğraf

  1. Lisans öğrencilerinin Öğrenci İşleri Daire Başkanlığından, Lisansüstü öğrencilerin ilgili Enstitülerden  temin etmesi gereken 2 adet İngilizce not döküm belgesi (Transcript).
  2. Aile İzin Belgesi
Bu belgeleri Hazırlamak Baya Meşakatli bir iş gibi görünse de ben 2 gün içinde ayarladım hatta Aile izin Belgemi de kendim imzaladım Sevgili Okur ama sen sen ol Ailen izin vermiyorsa imzalama ben verdiler de öyle imzaladım :D 
Bu arada okulunu uzatmayı da göze al sevgili okur şahsen benim derslerin hiçbirisi uyuşmadı ama yine de gideyim dedim :) Babama durumu bildirdim o da uzasa da gidebilirsin deyince kim tutar beni demek isterdim .... Ama ilk kazandığım vakitlerde gitmek istemiyor olduğumu da belirtmek isterim sevgili okur sebebini bir bilene sorun çok özel birisi var ismini Mütavazı dostlarım bilir ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder