24 Ağustos 2014 Pazar

Ucuz Uçak Bileti Mi ??? Dediniz Buradan Alayım :)

Selam sevgili okur uzun aradan sonra tekrar burdayım iyisindir inşallah :)

Öncelikle sevgili Okur Gideceğiniz Ülkeye her zaman alternatif seyahat yolları vardır ancak ben bu yazımda daha çok Polonya ya nasıl gidilir üzerinde duracağım ve ucuz uçak biletlerinden bahsedeceğim..

Eğer Polonya'ya gidiyorsan sevgili okur her halikarda İstanbul'a uğrayacaksın hatta benim gibi ben yol çekemem diyor da başka bir ilden gideceksen aktarmalı olarak dış hatlardan gideceksin :) ben çok ucuza kaçıcam dersen de daha fazla aktarma yapıp 1 bilemedin 2 günün yollarda ve havalimanı bekleme alanlarında geçebilir demedi deme okurum ;)

Gel gelelim alacağın uçak bileti konusunda ki alternatiflerin gideceğin ülkenin gideceğin Şehrine de bağlı tabiki ama ben Polonya ya varayım direk ordan geçerim diyorsan anlatıyorum .. Ben uzun yolları sevmem sevgili okur gideceğim yere en kısa yoldan en az yorularak nasıl giderim? e bakarım ama ben öyle değilim dersen sana da ucuz uçak biletlerini anlatıyorum biraz sonra :) Polonya Varşova(Warsaw) gideceksin diyelim oradan da diğer bir şehre gideceksin ve ucuz uçak bileti arıyorsun şimdi sana alternatif ve kendi bilet aldığım siteleri yazıyorum okurum ;

http://www.skyscanner.com.tr/

https://www.geziko.com/

Bu siteler güvenilir ve özellikle Skyscanner diğer sitelere yönlendirir sizi ve farklı sitelerdeki fiyatları karşılaştırmanızı sağlayarak en uygun siteye sizi aktarır Giriş ekranından gideecğiniz tarih te biletinizi alabilirsiniz isterseniz dönüş biletinizide şimdiden alıp ucuza satın almış olursunuz ancak ben dönüşte gezer tozarım vize tarihim okuldan sonra da devam ediyor derseniz benim gibi almamanızı tavsiye ederim genelde uçak biletleri son 2 ayda artmaya başlar sıkıntı olmaz fazla ama aldığınız bileti iptal ettiremezsiniz (ki burada bussiness dan bilet almadığınızı varsayıyorum) o yüzden dikkatli olun ve gideceğiniz tarihe iyi dikkat edin .
Bineceğiniz şehri ve ardından WARSAW ı yani (waw kısaltmasını yazmanız yeterli) yazmanız yeterli Ülkelerin hava limanlarının kısaltmaları olur onları girerseniz daha garanti Warsaw için WAW ,Antalya için AYT gibi :)
Karşınıza çıkan seçeneklerden saati tarihi size uygun olanları seçip işlemlere devam edebilirsiniz ancak oraya varış saatinizi de göze alarak uçak bileti yapın ve oradan sonra nasıl gideceğiniz şehre ulaşacağınızı iyi planlayın okurum ...Bu arada genelde internette alınan biletlerde vergi ve kredi kartı ek ücretleri biner ve fiyat 50-100 tl kadar fark eder buna da dikkat edin okurum ... Diğer bir konu eğer SMS ile bilgilendirme seçeneği var ise kesinlikle işaretleyin derim herhangi uçuş ve rötar değişikliklerinde anında haberiniz olur ve gereksiz teklikelerden streslerden kurtulur en olmadı SMS i gişede gösterip biletinizi alırsınız ;)  Bu arada e aldım para yı verdik biletim  yok mu dedin okurum :) Biletini mail yolu ile ya da mesaj bildirimi almışsan mesaj yolu ile sana atarlar ki bunlara da gerek yok ama yinede gelen mail'in çıktısını alın yanınıza bulunsun ancak pasaportu yetkili fitmaya gösterdiğinizde size biletinizi verecektir yani biletim yok diye üzülmeyin :)

Bir sorunuz olursa çekinmeden sorun :) Twitter DM olarak , forum altından ve sol taraftaki linklerden Facebook yolu ile sorabilirsiniz yazılarımı sizlerin sorularına göre güncellemekteyim :)




2 yorum:

  1. uçak bileti konusunda yüzde yüz yerli sermaye ile kurulmuş Traveland Turizmden fiyat almanızı tavsiye ederiz.

    YanıtlaSil
  2. Fibabanka sms ile kredi mi arıyorsunuz? Tıklayın: fibabanka sms ile kredia

    YanıtlaSil