3 Ekim 2014 Cuma

Polonya'dan Sevgilerle :D Lublin'e nasıl geldim ... Taharet Musluğuna Elveda...

Öncelikle Polonya Lublin 'den Sevgilerle diyerek başlıyorum sevgili okurum :)

Bayadır yazmıyordum sevgili okurum yazmaya ara verdiğim gibi Polonya 'ya geldiğim ilk günler blog işini bırakmayı bile düşündüm hayattan soğudum sevgili okur!!

Gelelim Lublin ' e nasıl geldim ,  ,Lublin 'e Türkiyeden nasıl Gidilir kısmını Ayrıntıları ile anlatıyorum iyi dinle sevgili okurum :D Gözünü çok iyi aç şimdi :D

Antalya dan TK 2409 kodlu uçak ile yaklaşık 1 saat uçuştan sonra İstanbul 'a vardım oradan kabin bagajım ve laptop çantamı alarak dış hatlar terminaline gittim diğer bagajı transit yolculuklarda sizin arkanızdan gönderiyorlar :D (ama ya bavul gelmezse diye tırsmadım değil çünkü buradaki diğer arkadaşın bavulu kayıptı bu gün almaya gideceğiz) neyse dış hatlar terminalinde pasaport ve çıkış işlemlerimi yaptıktan sonra TK 1765  no lu THY uçağı ile düştüm Polonya yollarına 2 saat 25 dakikalık  bir uçuşun ardından Varşova Choppin havalimanı na indik ama nasıl indik :D

Hayatımda gördüğüm en uzun pasaport kontrolü kuyruğuydu adamlar bu işi becerememiş :D İstanbul'u örnek almaları gerek bak :D Neyse girdil pasaport kuruğuna 1 saat bekledikten sonra türkler tabi grup oluşturduk araya kaynak almalar falan tam önlere yaklaştık türk çocuğun birisi otobüsüm var dedi girdi avrupa vatandaşları kısmına :D çocuk sıra beklemeden geçti gitti biz bakakaldık tabi arkasından :)

Derken arkadaşlar adamı gördünüzmü dedim kimse de ses yok :D sıradan çıkıp gitsem kontrolden kadın olmaz dese sıraya tekrar girmem imkansız :D birimiz gidelim gönüllü dedik ve o şanslı ben oldum valizlere bakın ben bir sorayım dedim demez olaydım :p gittim sordum kadın tamam gelebilirsiniz demesinmi çaktırmadan tamam gelin millet dedim hurraa bizim 1 saat ayakta bekleyen türkler gişeye hücum etti ama benim valizi getiren yok vay arkadaş dedim birisi sağolsun uzattı valizi ve el bagajımı :D lan biz bulduk adamlar benden önce gidecek vay çakalllar dedim gönderirmiyim 4 tekerlekli valizlerle drift yaparak en öne geçip ilk çıkan ben oldum :D tabi millette acaba soru soruyormu korkusu vs. olunca yine beni gönüllü ilk gönderdiler aslında :D orasına girmiyorum ...

Kontrolden geçtik damgamızı yedik hayde Türkiyeden Sevgilerle girdik havalimanına :D

Türkler gişe dışında kimler trenle gidecek dedik 5-6 kişi vardı tamam beraber gidelim dedik en alt kattaki bagaj alımdan bagajları almak için indik ulaaa herkes bagajı aldı benim ki yok lan hadeee en kortuğum olay bir kısmı beni beklemedi gitti :D sağolsun 2 arkadaş bekledi en sonunda benim bavul da gecikmeli geldi ilk iş 1 Minute mağzasından Play kart almak oldu 30 zloty de içine yükleyip paket almadan trende bitir me maceram da süperdi :D
Bu arada diğerleri para bozdurdular döviz e gidip kantorlarda Bu arada türk parasını da çeviriyorlar zloty ye haberiniz olsun he demedi demeyin sonra ...

Havalimanından en alt kattan çıkıp 175 numaralı otobüse binmeniz gerekmekte sevgili okurum amaç trenle Lublin e gitmek..  orada bilet otomatı var görmemeniz mümkün değil heh ondan normal bilet alacaksınız aman haa öğrnci almayın mahfederler sizi yakalarlarsa :D aldığınız bileti de otobüste makineye sokacaksınız makine bir ışın deliği atacak :D  atmazsa olmaz kaçak sayılırsınız otobüste bak :D  onun dışında kimse sormaz biletle mi bindiniz diye ..  Dw. Centrelna ya gideceksiniz sevgili okurum trene bineceksen oraya gitmen şart ama oraya gittikten sonraki kısmı bir sonraki yazımda anlatacağım vala yazarken belim yamuldu he takipte kal ma ama onuda yazıcam inşallah :D

Sonraki yazılarda Türkiye ye geri dönmeyi düşünüp ne zorluklar çektiğimi ilk günkü hayal kırıklıklarımı da anlatacğım,  arada gülüp bazen dertleşicez sevgili okurum ....

Haydi kal Sağlıcakla Sevgili okurum ...